Retourenprocedure

Wanneer u een artikel met een klacht heeft kunt u deze aan ons doorbellen of mailen. GLS zal het pakketje bij u ophalen. Zorgt u er wel voor dat u duidelijk aangeeft waar de fout zich bevindt, of geef eventueel een andere reden van retourneren aan.

Wanneer het niet helemaal duidelijk is of het een fabricagefout betreft, zullen wij het artikel beoordelen en eventueel met een begeleidend schrijven aan u retourneren indien de klacht niet gerechtvaardigd mocht zijn. Wij mogen niet bemiddelen met consumenten en zullen deze altijd terugverwijzen naar de detaillist.

Artikelen die ouder zijn dan 1 jaar mogen wij niet terugnemen. Mocht u niet tevreden zijn met de pasvorm en/of kwaliteit van een serie van MAC dan is de procedure als volgt:

1 broek van de desbetreffende serie stuurt u naar ons. Als het nodig mocht blijken sturen wij deze door naar MAC Duitsland. Deze zal aan ons doorgeven of de klacht gegrond is.

Visual merchandising

Wanneer u merkt dat de MAC verkoop niet optimaal is door een ongunstige MAC presentatie bij u in de zaak, kunt u dit met onze Visual Merchandiser bespreken.

Onze Visual Merchandiser kan u adviseren over:

  • De algemene presentatie van MAC bij u in de zaak
  • Het toepassen van een moderne vouw- en leg- techniek.
  • Het optimaliseren van uw algemene winkelpresentatie.
  • Hierover kunt u met ons contact opnemen.

Personeelstrainingen

Aan het begin van elk seizoen geven wij op twee maandagen in de ochtend een algemene personeelstraining in onze showroom te Nieuwkuijk. Via onze mailing laten wij u weten wanneer de trainingen plaatsvinden. Tijdens deze training wordt er aandacht besteedt aan het bedrijf MAC, de nieuwe collectie wordt behandeld alsmede een preview voor het komende seizoen.

Daarnaast geven wij een Visual Merchandising training met als doel de winkelpresentatie te optimaliseren en daardoor de verkoop te bevorderen. U kunt uzelf en/of uw personeel hiervoor opgeven. De training duurt ongeveer 2 uur en is een vrijblijvende service vanuit MAC Nederland.

Voor filialisten met meer dan 20 personeelsleden is er een mogelijkheid om de training bij u op lokatie na sluitingstijd te houden. Dit gaat op afspraak en u kunt daarvoor contact opnemen met ons.